Často kladené dotazy

Často kladené dotazy (FAQ)

 

🛒 Objednávky

1. Jak mohu objednat květiny online?
Objednávka je velmi snadná. Vyberte si květiny, v dalším kroku přidejte doplňkové produkty, vložte je do košíku, zadejte doručovací údaje, vyberte datum doručení a proveďte platbu. Po odeslání objednávky obdržíte potvrzení e-mailem s rekapitulací a číslem objednávky. Prosíme o kontrolu nevyžádané pošty, zda potvrzení neuvízlo ve SPAM.
2. Mohu změnit nebo zrušit svou objednávku?
Ano, pokud nás kontaktujete co nejdříve po vytvoření objednávky (ideálně minimálně  24 hodin před doručením a znáte číslo objednávky), rádi vám vyjdeme vstříc, pokud již květiny nebudou na cestě k Vám.

 

🚚 Doručení

3. Kam a kdy doručujete květiny?
Květiny doručujeme do 90 min od objednání nebo dle jiného doručovacího tarifu po celé Praze a okolí každý den včetně víkendů a svátků. Doručení po celé ČR je pouze v pracovní den následující po jiném pracovním dnu, tedy zpravidla od úterý do pátku. Přesné možnosti doručení se Vám zobrazí po zadání adresy a výběru v kalendáři.

4. Mohu si zvolit konkrétní čas doručení?
Ano, v průběhu objednávky si můžete vybrat časové okno pro doručení v Praze a okolí např. tarif „Nejvýhodnější“ 9-13h nebo 13-17h nebo tarif „Na čas“ v rozmezí 3h. Je-li den objednání i doručení květin stejný, tak nabízíme tarif Express do 90min od objednání nebo tarif Express do 180min od objednání. Objednávky ve stejný den doručení musíme obdržet do 17.30h.
U zásilek doručovaných po celé ČR bohužel čas doručení nedokážeme ovlivnit, ale ráno v den doručení bude adresát kontaktován přímo řidičem a čas bude upřesněn. Přesný čas bohužel zaručit nelze, ale děláme vždy maximum pro dodržení zvoleného tarifu.

5. Co když příjemce není doma?
Pokud příjemce není na uvedené adrese, kurýr se adresátovi pokusí zavolat a dohodnout se na řešení  a nebo květiny předá sousedovi. V krajním případě vás budeme kontaktovat pro další pokyny.

6. Mohu poslat květiny anonymně jako překvapení?
Ano, diskrétnost je pro nás prioritou a proto nikdy adresátovi nesdělujeme jméno objednatele a květiny vždy zasíláme anonymně. Jméno odesílatele uvádíme jen v případě, že ho sami přidáte do vzkazu, který je zdarma.

 

💳 Platba

7. Jaké způsoby platby přijímáte  a jsou bezpečné?
Přijímáme různé druhy online plateb - platby OR kódem, kartou online, bankovním převodem, případně prostřednictvím platebních bran jako GoPay nebo PayU. 
Všechny dostupné možnosti plateb dle měny, v které platíte, se Vám zobrazí přímo na platební bráně. Využíváme zabezpečené platební brány s šifrováním dat, které zajišťují maximální bezpečnost vašich údajů.


🌸 Produkty a květiny

8. Jak dlouho vydrží květiny čerstvé?
Při správné péči vydrží květiny 5–7 dní. Kytice dodáváme vždy čerstvě uvázané před expedicí a přikládáme i instrukce k péči o ně.

9. Obsahuje kytice i stuhu, vázání nebo kartičku?
Ano, každá kytice je profesionálně uvázaná, dárkově zabalena a doplněná stuhou.  Můžete k ní zdarma přidat osobní vzkaz vytištěný na vkusnou komplimentku.

10. Mohu si objednat kytici na míru?
Ano, nabízíme možnost individuální úpravy velikosti kytice, přesného počtu stonků. Napište nebo zavolejte nám Vaše přání a my vám připravíme nabídku.

11. Co když dorazí květiny, které nejsou dle mých představ?
Garantujeme Vám 100% čerstvost a  pokud nejste s doručenými květinami spokojeni, kontaktujte nás, prosím, co nejdříve a zašlete fotku květin. 
Zašleme Vám obratem nové květiny nebo voucher na příští nákup  a pokud jsme výjimečně selhali, tak Vám vrátíme peníze.
Reklamace vyřizujeme lidsky, férově, s úsměvem a hlavně rychle.


🎁 Doplňky a přání

12. Můžu připojit osobní přání k objednávce?
Ano, v košíku můžete napsat text přání, který zdarma vytiskneme na vkusnou komplimentku a přiložíme ke kytici.

13. Nabízíte dárky ke květinám?
Ano, ke květinám si můžete přidat dárky jako čokolády, vázy, víno, plyšové hračky nebo heliové balónky – vše najdete v sekci “Doplňky”.
 


Děkujeme za Vaši přízeň